Projekt modulového kolejiště v měřítku TT (1:120). Plánek vychází ze skutečné předlohy napříč epochami. Zahrnuje hlavní kolej Praha-Hr.Králové s nádražím Nové Město n.C. a lokálky na Nový Bydžov, Křinec a včetně vleček či manipulačních kolejí. Nechybí ani zázemí remízy. Modulové kolejiště je sestaveno ze 60 modulů a každý modul má standardizovaná čela. Celé měří 40 m x 15 m. Řízení je předpokládáno systémem DCC.
Projekt kolejiště dle skutečné předlohy ž. st. Chlumec nad Cidlinou. Plánek je kompromisem mezi skutečností a možnostmi domácího kolejiště. Směry Hr.Králové, Praha a Křinec jsou zaústěny do průjezdného skrytého nádraží se 14-ti kolejemi, dvěma výhybnami a dvěma smyčkami. Směr Nový Bydžov je zaústěn do tunelu se skrytým úvraťovým nádražím o třech kolejích. Rozměry kolejiště jsou 6,4 m x 0,8 m. Řízení je navrženo DCC s podporou programu Train Controller Gold.