×
Úprava interiéru a plná digitalizace 4-dílné soupravy Tillig 01357
1 / 215
Detailní pohled umístění funkčního dekodéru v krajním voze, zajišťujícího koncové osvětlení a osvětlení interiéru krajního vozu
2 / 215
Všechny vozy soupravy jsou propojeny J-K sběrnicí miniaturními konektory pro perfektní přenos napájení
3 / 215
Pohled na kompletně zapojený krajní vůz soupravy
4 / 215
Pohled na kompletně zapojený krajní vůz soupravy
5 / 215
Balón - boční pohled na sestavu
6 / 215
Balón - horní pohled na sestavu
7 / 215
Hotový balón vč. výbavy a figurek
8 / 215
Balón - úprava algoritmu synchronizace
9 / 215
Balón - detail mechanismu s elektronikou
10 / 215
Komín - pohled na umístění kouřového generátoru
11 / 215
Komín – pohled na umístění miniaturního ventilátoru vytvářejícího umělý tah komína
12 / 215
Komín – horní pohled na ochoz
13 / 215
Komín – boční pohled na vyústění komína s bílými stroboskopickými LED diodami
14 / 215
Komín – boční pohled na vyústění komína s červenými LED diodami
15 / 215
Komín – spodní část komína má již instalovaný žebřík
16 / 215
Komín – spodní část komína má již instalovaný žebřík
17 / 215
Komín – horní část komína – instalace žebříku a ochozu, vzájemné pasování
18 / 215
Komín – vlastnoručně vyrobený elektronický modul řízení efektů komína – bílá stroboskopická LED, červená LED, kouřový generátor a nucený tah komínu (pro lepší vizuální efekt vycházejícího kouře)
19 / 215
Komín – výroba ochozu z vlastnoručně vyrobeného výpalku do mosazné manžety
20 / 215
Komín – výroba žebříku (spodní část) z vlastnoručně vyrobeného výpalku do mosazné manžety
21 / 215
Komín – výroba žebříku (horní část) z vlastnoručně vyrobeného výpalku do mosazné manžety
22 / 215
Vodojem
23 / 215
Vodojem
24 / 215
Správa depa – výroba vnitřního vybavení jedné z místností – kancelář
25 / 215
Správa depa – výroba vnitřního vybavení jedné z místností – kancelář
26 / 215
Správa depa – výroba vnitřního vybavení jedné z místností – kancelář
27 / 215
Správa depa – výroba vnitřního vybavení jedné z místností – kancelář
28 / 215
Správa depa – boční pohled na vnitřní vybavení budovy před nalepením obvodových stěn
29 / 215
Správa depa – boční pohled na vnitřní vybavení budovy před nalepením obvodových stěn
30 / 215
Správa depa – boční pohled na vnitřní vybavení budovy před nalepením obvodových stěn
31 / 215
Správa depa – boční pohled na vnitřní vybavení budovy před nalepením obvodových stěn
32 / 215
Správa depa – boční pohled na vnitřní vybavení budovy před nalepením obvodových stěn
33 / 215
Správa depa
34 / 215
Správa depa – ukázka nočního osvětlení budovy. Budovu řídí mikroprocesorová jednotka umístěná ve „sklepení“ budovy, která simuluje zářivkové či sodíkové výbojky. Jednotlivé vodiče ke světlům jsou vedeny stoupačkou uvnitř budovy i do druhého patra. Světelné efekty jsou řízeny počítačem přes DCC spínací dekodér.
35 / 215
Správa depa
36 / 215
Správa depa
37 / 215
Správa depa
38 / 215
Trafostanice – celkový pohled na vnitřní výbavu
39 / 215
Trafostanice – detailní pohled na generátor, trafo, pár sudů s naftou a dva nicnedělače
40 / 215
Trafostanice – nová budova a už ji někdo zničil. Viník neznámý a zřejmě je to každýmu úplně jedno
41 / 215
Trafostanice – pohled na umístění v kolejišti
42 / 215
Trafostanice – pohled na umístění v kolejišti
43 / 215
Starý větrný mlýn – lopatky se otáčí a vydávají skřípavý zvuk
44 / 215
Starý větrný mlýn
45 / 215
Starý větrný mlýn
46 / 215
Starý větrný mlýn
47 / 215
Starý větrný mlýn
48 / 215
Popelová jáma
49 / 215
Popelová jáma
50 / 215
Popelová jáma
51 / 215
Zpevněná plocha zauhlování a pískovny
52 / 215
Zpevněná plocha zauhlování a pískovny
53 / 215
Pohled na budoucí místo umístění domečku pro obsluhu pískovny
54 / 215
Zpevněná plocha zauhlování a pískovny – základ patiny
55 / 215
Detail pravé výhybky manipulační koleje zauhlování
56 / 215
Detail točny manipulační koleje zauhlování
57 / 215
Detail levé výhybky manipulační koleje zauhlování
58 / 215
Celkový pohled na vlečkovou kolej zauhlování
59 / 215
Instalace vlečkové koleje zauhlování do kolejiště
60 / 215
Skládka uhlí
61 / 215
Skládka uhlí – pohled na manipulační vozíky
62 / 215
Skládka uhlí – pohled na manipulační vozíky
63 / 215
Zauhlovací výtah – finální pohled včetně nátěru, patiny a bezpečnostních tabulek
64 / 215
Zauhlovací výtah – finální pohled včetně nátěru, patiny a bezpečnostních tabulek
65 / 215
Zauhlovací výtah zhotovený z leptu - stav před nátěrem
66 / 215
Zauhlovací výtah zhotovený z leptu - stav před nátěrem
67 / 215
Zauhlovací výtah prostě musí svítit…
68 / 215
Zbrojení naftou – sestavený lept
69 / 215
Zbrojení naftou – sestavený lept
70 / 215
Zbrojení naftou - již nabarveno
71 / 215
Pískovna – pohled na věž a domeček. Plastiková stavebnice opatřena nátěrem a patinou
72 / 215
Detail na domeček obsluhy pískovny
73 / 215
Pískovna – pohled na věž a domeček. Plastiková stavebnice opatřena nátěrem a patinou
74 / 215
I pískovna prostě musí svítit…
75 / 215
Kolejová váha – sestavený lept vnitřní výbavy
76 / 215
Kolejová váha – sestavený lept vnitřní výbavy
77 / 215
Kolejová váha – vnitřní výbava už má i barvy
78 / 215
Kolejová váha – vnitřní výbava už má i barvy
79 / 215
Pohled na hotový model kolejové váhy s funkčním návěstidlem – zde poloha „Pohyb vozidel zakázán“
80 / 215
Pohled na hotový model kolejové váhy s funkčním návěstidlem – zde poloha „Pohyb vozidel povolen“
81 / 215
Šturc ze stavebnice Tillig
82 / 215
Šturc ze stavebnice Tillig
83 / 215
Šturc ze stavebnice Tillig
84 / 215
Šturc ze stavebnice Tillig
85 / 215
Šturc ze stavebnice Tillig – detailní pohled
86 / 215
Kostel – sestavený model z plastikové stavebnice před patinou
87 / 215
Detailní pohled na osvětlené kostelní hodiny. Sice nejsou funkční, zato odbíjejí přesný čas! Jak je to možné? To je přeci v nebi… (nebo v elektronice, kterou kostel disponuje)
88 / 215
Celkový pohled na sestavený kostel s osvětlením
89 / 215
Kostel – detailní pohled na jeden ze vchodů
90 / 215
Kostel – detailní pohled na osvětlené vchody
91 / 215
Detailní pohled na osvětlené kostelní hodiny. Sice nejsou funkční, zato odbíjejí přesný čas! Jak je to možné? To je přeci v nebi… (nebo v elektronice, kterou kostel disponuje)
92 / 215
Podchody v nástupištích nádraží Chlumec
93 / 215
Podchody v nástupištích nádraží Chlumec
94 / 215
Podchody v nástupištích nádraží Chlumec
95 / 215
Podchody v nástupištích nádraží Chlumec
96 / 215
Podchody v nástupištích nádraží Chlumec
97 / 215
Rotunda – celkový denní pohled
98 / 215
Rotunda – celkový noční pohled
99 / 215
Rotunda – elektronické vybavení od řízení osvětlení až po ovládání dvoukřídlých vrat
100 / 215
Rotunda – elektronické vybavení od řízení osvětlení až po ovládání dvoukřídlých vrat - night vision
101 / 215
Rotunda – pohled na jedno ze 6-ti stání
102 / 215
Rotunda – pohled na vjezd do jednoho ze stání
103 / 215
Rotunda – pohled z vnitřku směrem k výjezdu
104 / 215
Stavědlo Chlumec zhlaví východ
105 / 215
Stavědlo Chlumec zhlaví východ
106 / 215
Stavědlo Chlumec zhlaví východ
107 / 215
Stavědlo Chlumec zhlaví východ
108 / 215
Stavědlo – detail vnitřního vybavení
109 / 215
Stavědlo – detail vnitřního vybavení
110 / 215
Stavědlo – detail vnitřního vybavení
111 / 215
Plánek zhlaví kolejiště (fikce)
112 / 215
Plánek zhlaví kolejiště (fikce)
113 / 215
Do zbrojení uhlím přivezli první palivo
114 / 215
Do zbrojení uhlím přivezli první palivo
115 / 215
Do zbrojení uhlím přivezli první palivo
116 / 215
Do zbrojení uhlím přivezli první palivo – noční pohled
117 / 215
Noční pohled na zauhlování a pískovnu
118 / 215
Celkový pohled na uspořádání depa
119 / 215
Jeden z nočních momentů depa
120 / 215
Do zbrojení uhlím přivezli první palivo
121 / 215
Výstavba hlavního nádraží
122 / 215
Výstavba hlavního nádraží
123 / 215
Výstavba hlavního nádraží
124 / 215
Výstavba hlavního nádraží
125 / 215
Výstavba hlavního nádraží
126 / 215
Výstavba hlavního nádraží
127 / 215
Výstavba hlavního nádraží
128 / 215
Výstavba hlavního nádraží
129 / 215
Výstavba hlavního nádraží
130 / 215
Výstavba hlavního nádraží
131 / 215
Výstavba hlavního nádraží
132 / 215
Výstavba hlavního nádraží
133 / 215
Pohled na zapojení přestavníků a točny
134 / 215
Přestavníky MP1 doplněné o mikrospínač zpětného hlášení (dnes nahrazeny přestavníky MP5)
135 / 215
Výstavba hlavního nádraží
136 / 215
Výstavba hlavního nádraží
137 / 215
Výstavba hlavního nádraží
138 / 215
Výstavba hlavního nádraží
139 / 215
Výstavba hlavního nádraží
140 / 215
Výstavba hlavního nádraží
141 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
142 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
143 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
144 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
145 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
146 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
147 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
148 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
149 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
150 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
151 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK – pohled na přechod mezi dvěma rámy
152 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
153 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
154 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
155 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
156 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
157 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
158 / 215
Výstavba skrytého nádraží HK
159 / 215
Výstavba východní spirály
160 / 215
Výstavba východní spirály
161 / 215
Východní spirála předběžně usazena do kolejiště
162 / 215
Východní spirála předběžně usazena do kolejiště
163 / 215
Západní spirála – předběžné umístění do kolejiště
164 / 215
Západní spirála již upevněna k ocelovému rámu
165 / 215
Výstavba západní spirály
166 / 215
Výstavba západní spirály
167 / 215
Výstavba západní spirály
168 / 215
Výstavba západní spirály – první pokus měl velké stoupání, bylo nutné přidat jeden závit a snížit výšku výjezdu ze spirály
169 / 215
Pohled na instalaci elektronických modulů řízení osvětlení nádraží a depa
170 / 215
Svépomocné řešení simulace osvětlení typů zářivka, sodíková výbojka a rtuťová výbojka- toto řešení nahradí spousty jiných modulů a řešení vychází 3x levněji. Mikroprocesorová jednotka je opatřena vlastním algoritmem
171 / 215
Přídavný modul k mikroprocesorové jednotce řízení osvětlení umožňující připojení větší zátěže
172 / 215
Pohled na celkové uspořádání zdrojové části kolejiště. Vstupem je zástrčka 230V a výstupem je spousty napájecích obvodů včetně sběrnic DCC řízení kolejiště
173 / 215
Detailní pohled na „výrobu“ 6-ti 12 V okruhů napájení příslušenství
174 / 215
Elektroinstalace
175 / 215
Elektroinstalace
176 / 215
Elektroinstalace
177 / 215
Elektroinstalace
178 / 215
Elektroinstalace
179 / 215
Pohled na celkové uspořádání zdrojové části kolejiště. Vstupem je zástrčka 230 V a výstupem je spousty napájecích obvodů včetně sběrnic DCC řízení kolejiště
180 / 215
Elektroinstalace
181 / 215
Pohled na celkové uspořádání zdrojové části kolejiště. Vstupem je zástrčka 230 V a výstupem je spousty napájecích obvodů včetně sběrnic DCC řízení kolejiště
182 / 215
Celkový pohled na viditelnou část kolejiště s položenými základními deskami
183 / 215
Výroba rámů kolejiště
184 / 215
Výroba rámů kolejiště
185 / 215
Celkový pohled na viditelnou část kolejiště s položenými základními deskami
186 / 215
Každý základní rám dřevěné konstrukce má na sobě připevněnou ještě odnímatelnou ocelovou konstrukci pro snažší případnou demontáž a stěhování celého kolejiště
187 / 215
Výroba rámů kolejiště
188 / 215
Vyrobené dřevěné rámy kolejiště již sestavené v modelové místnosti
189 / 215
Každý základní rám dřevěné konstrukce má na sobě připevněnou ještě odnímatelnou ocelovou konstrukci pro snažší případnou demontáž a stěhování celého kolejiště
190 / 215
Každý základní rám dřevěné konstrukce má na sobě připevněnou ještě odnímatelnou ocelovou konstrukci pro snažší případnou demontáž a stěhování celého kolejiště
191 / 215
Vyrobené dřevěné rámy kolejiště již sestavené v modelové místnosti
192 / 215
Každý základní rám dřevěné konstrukce má na sobě připevněnou ještě odnímatelnou ocelovou konstrukci pro snažší případnou demontáž a stěhování celého kolejiště
193 / 215
Vyrobené dřevěné rámy kolejiště již sestavené v modelové místnosti
194 / 215
Dokončení místnosti pro modelové kolejiště
195 / 215
Dokončení místnosti pro modelové kolejiště
196 / 215
První seznamování s DCC řízením modelové železnice. Provizorní velín.
197 / 215
Konečně!!! Hotový stůl velínu včetně testovací koleje hned pod monitory. Zde se dají zkoušet jak analogové, tak i digitální lokomotivy, programovat dekodéry, čistit kolečka a vůbec – servis vozidel
198 / 215
Celkový pohled na velín
199 / 215
Detail ovládání testovací koleje a hlavní vypínač kolejiště i hlavního osvětlení nad kolejištěm
200 / 215
Jak příznačné – doslova zkušební ovál Velim. Zde se zajíždí lokomotivy a nastavují jejich rychlostní a brzdící charakteristiky. Zkrátka kalibrace pro správnou funkci v programu Train Controller. Zkušební ovál je integrován do jednoho z rámů kolejiště.
201 / 215
Dekorace modelového pokoje
202 / 215
Dekorace modelového pokoje
203 / 215
Dekorace modelového pokoje
204 / 215
Dekorace modelového pokoje
205 / 215
Dekorace modelového pokoje
206 / 215
Dekorace modelového pokoje
207 / 215
Dekorace modelového pokoje
208 / 215
Vitríny pro kolejová vozidla
209 / 215
Vitríny pro kolejová vozidla
210 / 215
Vitríny pro kolejová vozidla
211 / 215
Vitríny pro kolejová vozidla
212 / 215
Vitríny pro kolejová vozidla
213 / 215
Vitríny pro kolejová vozidla
214 / 215
Vitríny pro kolejová vozidla
215 / 215
❮
❯